Gaziantep Şehir Hastanesi'nde son zamanlarda vezne ile ilgili yaşanan sorunlar, vatandaşların tepkisini çekmeye devam ediyor. Ödeme yapmak için kullanılan vezne penceresinin oldukça alçakta olması, hastalar için büyük bir sıkıntıya dönüşmüş durumda. İnsanlar, sıraya girdiklerinde ödeme yapabilmek adına vezneye ulaşmak için eğilmek zorunda kalıyorlar. Bazıları ise daha da ileri giderek yere çömelmek zorunda kaldıklarını belirtiyor.Hastaneye gelen ziyaretçiler, bu durumu hem garip hem de rahatsız edici buluyor. Bu tür basit bir işlemin bile neden bu kadar zor hale getirildiğine anlam veremeyen vatandaşlar, yetkililerden bir çözüm bekliyor. Kimi zaman uzun kuyruklar oluşturan vezne bölgesi, bu sorun nedeniyle iyice işlevsiz hale geliyor. Sorunun çözülmemesi durumunda, tepkilerin daha da artacağı öngörülüyor.
Vezne Penceresi Neden Bu Kadar Alçak?
Henüz hastane yönetiminden resmi bir açıklama gelmiş değil. Ancak vatandaşlar, bu durumu planlama hatası olarak nitelendiriyor. Pencerenin bu kadar alçak yapılmasının ardındaki mantık, şu an için belirsiz. Özellikle yaşlı ve engelli vatandaşlar için büyük bir sorun teşkil eden bu durum, yetkililerin bir an önce dikkatini çekmeli.Bir vatandaş, yaşadığı rahatsızlığı şu şekilde dile getirdi: "Ödeme yapmak için vezneye çömelmek zorunda kalıyoruz. Özellikle benim gibi yaşlı insanlar için bu durum çok zor. Daha ergonomik bir sistem kurulmasını bekliyoruz." Görünen o ki, bu şikayet yalnızca birkaç kişinin değil, genel bir kitlenin ortak sesi haline gelmiş durumda.









